Thứ Ba, 15 tháng 7, 2014

Human Action

https://www.youtube.com/watch?v=CuXqEYQmYT0

Literature Library


Human Action

Human Action
The masterpiece first appeared in German in 1940 and then disappeared, only to reappear in English in 1949. It was a sensation, the largest and most scientific defense of human freedom ever published.
And now, in 2010, the seemingly impossible has happened: Human Action, the magnum opus of the ages, is in a pocketbook edition at a ridiculously low price.
History might record that this edition is the one that changed the world. Mises's fantastic and timeless treatise has never been in a more portable, accessible, and giftable edition.
Just imagine: giving or receiving this gem, this treasure, as a stocking stuffer!
This is not an abridged edition. It is the full treatise from front to back, the mind-blowing explanation of the economics of freedom, right in the palm of your hand.
The text is reduced to 80% of the original printing, so that it is still very readable and clean. Essentially nothing is lost in this edition, and much is gained.
Indeed, it is far more impressive in real life than can be shown in the picture.
In this format, a book that once seemed intimidating is opened up to the reader as never before. Truly, this could change everything. As is well known, Mises's book is the best defense of capitalism ever written. It covers basic economics through the most advanced material. Reading this book is the best way you could ever dream up to learn economics. Every attempt to study economics should include a thorough examination of this book.
Stock up! We've prepared for mass distribution.
Publication Information
Auburn, Alabama: Mises Institute, 1999. Re-issue of the classic 1949 Edition with new introduction and expanded index, with premium bindings and papers.
Updated 12/20/2011

Comments (30)

Thư viện văn học


Hành động của con người

Hành động của con người
Những kiệt tác đầu tiên xuất hiện trong Đức vào năm 1940 và sau đó biến mất, chỉ để xuất hiện trở lại trong tiếng Anh vào năm 1949. Đó là một cảm giác, quốc phòng lớn nhất và khoa học nhất của tự do con người đã được xuất bản.
Và bây giờ, trong năm 2010, dường như không thể đã xảy ra: Hành động của con người, những  kiệt tác  của các thời đại, là một phiên bản túi tiền với giá bèo.
Lịch sử có thể ghi lại rằng phiên bản này là một trong những thay đổi trên thế giới. Tuyệt vời và vô tận luận Mises đã bao giờ được trong một phiên bản di động hơn, dễ tiếp cận, và giftable.
Chỉ cần tưởng tượng: cho, nhận đá quý này, kho báu này, như một nhồi thả!
Đây không phải là một phiên bản rút gọn. Đây là luận đầy đủ từ trước ra sau, giải thích tâm-thổi của kinh tế tự do, ngay trong lòng bàn tay của bạn.
Văn bản được giảm xuống còn 80% in ban đầu, do đó, nó vẫn còn rất có thể đọc được và sạch sẽ. Về cơ bản không có gì bị mất trong phiên bản này, và nhiều hơn là được.
Thật vậy, đó là ấn tượng hơn trong cuộc sống thực hơn có thể được hiển thị trong hình.
Ở định dạng này, một cuốn sách một lần có vẻ đáng sợ được mở ra cho người đọc hơn bao giờ hết. Quả thật, điều này có thể thay đổi mọi thứ. Như đã biết, cuốn sách Mises là bảo vệ tốt nhất của chủ nghĩa tư bản đã từng được viết. Nó bao gồm kinh tế cơ bản thông qua các vật liệu tiên tiến nhất. Đọc cuốn sách này là cách tốt nhất mà bạn có thể mơ ước lên để tìm hiểu kinh tế. Mọi nỗ lực để nghiên cứu kinh tế nên bao gồm kiểm tra kỹ lưỡng của cuốn sách này.
Cổ phiếu lên! Chúng tôi đã chuẩn bị cho phân phối hàng loạt.
Thông tin công bố
Auburn, Alabama: Viện Mises, năm 1999 lại vấn đề của kinh điển năm 1949 Edition với giới thiệu mới và chỉ số mở rộng, với cam kết ràng buộc cao cấp và giấy tờ..
Cập nhật 12/20/2011

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét